Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2007 13:39 - ЗнаЕш Ли КаКвО Е СаМоТа
Автор: summerrrrr Категория: Други   
Прочетен: 3031 Коментари: 4 Гласове:
0



image

Знаеш ли какво е самота
изпитвал ли си я кажи ми ?
Знаеш ли как боли от любовта
когато си един?
Хиляди мечти за теб градя
но остават неосъществими.
Животът е една лъжа
щом не мога да те имам.
Нощите са пълни с болка
чувствата от скръб са напоени.
Всяка моя мисъл е сълза
а сълзата капка кръв от моето сърце.
Пясъчните замъци за секунди в пясък се
превръщат.
Любовта огромна в болка и сълзи за
секунди се превръща.
Знаеш ли какво е самота
изпитвал ли си я кажи ми ?
Знаеш ли как боли от любовта
когато си един?
Не мога да живея в самотата
немога аз да съм сама.
В съня си виждам твоя образ,
гласът ти е в моята душа.
Но реалността е тежка и боли от
любовта.
Нямам сили да се боря за мечтите,
нямам сили да чакам да се разрушат.
Болката остава в гърдите
и сам безсилна да я залича.
Знаеш ли, какво е самота,
изпитвал ли си я кажи ми ?
Знаеш ли как боли от любовта,
когато си един?
В живота си за първи път така обичам.
За първи път сам сигорна че не греша.
За първи път на някои се обричам
и със сърце и с душа.
Но какво от това, когато няма смисъл,
какво от това, когато е неусъществима
любовта.
Мечтите да съм с теб са в самотните ми
нощи.
А истината е че съм сама.
Сивата действителност мечтите ми убива
и от мъката по теб кървави сълзи проливам.
Знаеш ли какво е самота
изпитвал ли си я кажи ми ?
Знаеш ли как боли от любовта
когато си един?
Съжалявам че се влюбих в теб
защото просто няма смисъл.
Съжалявам че се влюбих в теб
защото нашите съдби не се пресичат.
Дори за миг не съм осетила от нежността ти
дори за миг не съм погледнала в твоите очи
дори за миг не см докоснала лицето ти
но се влюбих разбери!...
Прости ми че се влюбих в теб
но сърцето победи.
Аз нямам власт над него и немога да реша
то само реши
че тебе ще обича
и при тебе е сега.
Миличко простими че се влюбих
но сърцето ми те пожела!!!



Тагове:   Какво,   самота,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - ...
25.10.2007 19:58
Не се тревожи- ще мине и това любовно терзание- не казвам, че не си истински влюбена -напротив, явно за пръв път си, и е съвсем истинско!, но повярвай ми- почти всеки минава през това, през несподелена мъчителна любов, когато е още съвсем млад..
Ти си само на 16, почакай и ще видиш, че живота тепърва предстои да започне.. И тогава ще си щастлива- с някой, с който "съдбите ви се пресичат"...

Потърпи сега..

Желая ти всичко добро и късмет в любовта в бъдеще! :)*
цитирай
2. summerrrrr - :)
26.10.2007 02:31
candysays,благодаря ти за хубавите думи....тук е момента май да кажа,че това не съм го писала аз но ми хареса,защото един вид описва моите чувства и го сложих туй :)
и да права си има още много какво да се види от живота :))) със сигурност ще има още разочарования и още безброй хубави моменти,но живота е един и трябва да се изживее независимо от това,че не се гледа на него като през розови очила ;)
цитирай
3. candysays - :)))
26.10.2007 12:51
Така е ;)
Радвам се, че го разбираш.. че ме разбра :-)

Поздрави! :*
цитирай
4. анонимен - net
06.02.2008 18:56
net tovaq net istinum
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930